Friday, March 21, 2008

Falun Gong's Dishonest China Reporting

Here's another example of Falun Gong newspaper Epoch Times' biased and dishonest reporting about events in China:

Above article mentioned a "house church" leader secretly being executed, and cherry picks the defendant's lawyer to quote. Don't all defense lawyer claim innocence?

Never mind the "truth", the fact is the "House Church", Three Grades of Servants, is in reality a cult of Christianity that was killing people:

"The Three Grades", and their rival "The Eastern Light" are unregistered/underground Christian sects banned by the Chinese government - because they were killing eachother in order to retain and compete for membership.

These "cult of Christianity", thou in name are Christian, do not even believe in the Bible. For example The Eastern Light believes Christ has returned to Earth - in the form of an invisible woman. The Three Grade's Leader, Xu Shuangfu, actually named himself as the Messiah reborn.
Contrary to what Epoch Times reported, an open trial determined his guilt and punishment.


Another report of this violent cult from NY Times:


Post a Comment

<< Home